6/11/11

Things to do.

Yesterday I didn't do what I want to do.
I was wearing a black dress and black and white shirt. “You look so cute!”, said my friends.
I like when someone says compliment to me~
Because of my height (170 cm / 5' 7"), I have long legs.
Sometimes I hate my height and I want to be small.
Now I don’t, because I know, that Asian girls aren’t only small!

Ok, I will write my list, what I must do before holidays!

  • talking a lot with him
  • buy new clothes, especially dresses
  • always be happy!
  • don’t be mad
  • end my story about Katsumi and Nanami
  • be more gyaru!
 
I have only tomorrow, next week and three days to do this! It’s too hard for me~
Of course, I will do my best as always!

3 comments:

  1. Kolejna polska gyaru! Super ♥ Tyaaa też musze kupic jakies sukienki ^^"

    ReplyDelete
  2. Spokojnie! Ja też dopiero zaczynam ;) Ale gyaru jest się w serduszku♥ Wygląd to sprawa drugorzędna ^^ Też miałam różne czasy w swoim życiu (bunt, gotyk, rockgirl, emo, scene) ... Dziwne okres życia :D Cieszę się,że ostatecznie trafiłam na coś co czuję,że nie będzie chwilową zajawką ^^

    ReplyDelete
  3. super! Dodaje sie do obs. zapraszam do mnie! Dodaj sie do obs. michalinabareja.blogspot.com/ i podaj dalej mój blog! xD

    ReplyDelete